Басты бетТиімді байланыс: неліктен қызметкерлер басшыларды естімейді?

Тиімді байланыс: неліктен қызметкерлер басшыларды естімейді?

Командадағы қарым-қатынас кез-келген ұжымда өте маңызды компонент болып табылады, ол қажетті бизнес нәтижелерге қаншалықты тез және тиімді қол жеткізуге тікелей әсер етеді.

Қызметкерлерге тапсырмалар мен мақсаттарды қалай дұрыс жеткізу керек, ақпаратты дұрыс жеткізу жолдары және бастапқы мағынасын жоғалтпауын қамтамасыз ету – мұның бәрі Қазақстан Республикасы Президенті Іс басқармасы Медициналық орталығының Медициналық технологиялар және ақпараттық жүйелер орталығында (МТАЖО) курстарында қарастырылады.

Бұл жарияланымда біз осы семинарда қарастырылатын фактілердің аз ғана бөлігімен бөлісеміз.

  • Коммуникацияларды тік (басшылық пен қызметкерлер арасында) және көлденең (қызметкерлер, бөлімдер, бөлімшелер арасында) деп бөлуге болады.
  • Көлденең коммуникациялардың тиімділігі 90 % құрайды және ұйым басшылығынан келетін ақпараттың тек 20-25 %-ы тікелей орындаушыларға жетіп, дұрыс түсініледі.
  • Яғни, бес жағдайдың төртеуінде ақпарат өрескел бұрмаланады немесе адресатқа мүлдем жетпейді.
  • Коммуникацияларға ұйым басшысы жұмыс уақытының 40 %-на дейін, бірінші басшының орынбасарлары – 30-40 %-ға дейін, құрылымдық бөлімшелердің басшылары – 15-30% - ға дейін жұмсайды.
  • Құрылымдық бөлімшелердің басшылары бірінші басшының кабинетінен шығып, оның есігінен ақпараттың тек 30 % шығарады.
  • Қатардағы орындаушылардың ұйым басшылығының атына жіберген ақпараттың 10 %- дан аспайтыны ұйым басшылығына дейін жетеді.
  • Вербалды емес қарым-қатынас маңызды: хабарламалардың 55 %-ы мимика, поза және ым-ишара арқылы, 38 %-ы интонация және дауыс модуляциясы арқылы қабылданады.

Хабарламалар әр қызметкерге жетуі үшін командада коммуникация жүйесін қалай дұрыс құру керектігін Орталықтың тренингтерінен білуге болады.